Klíčové činnosti:
• Realizace kampaní prostřednictvím nástroje UNICA (kampaň management tool).
• Práce s SQL, DWH.
• Vytváření sestav klientů a konfigurace komunikačních kanálů.
• Potřebná znalost systémů Teradata, Oracle a BD.
• Spolupráce na malých a střední projektech jako člen týmu.
• Zajišťování dat v souladu se zadáním sponzora, provádění simulací a jejich analýza.
• Vytěžování informací z dat a předávání výsledků analýz pro úroveň operativního managementu.
• Řízení subdodávek, ověřování vstupů, důvěryhodnosti zdrojů, analýza složitých a komplexních dat.
• Spolupráce s ostatními triby při hledání nových zdrojů dat (v bance, ve skupině i mimo ni), vhodných pro analytické využití.
Kvalifikační předpoklady:
• VŠ/SŠ s relevantní praxí
• Pokročilou znalost SQL, předchozí praxi na pozici Data Analyst >2 roky
• Analytické schopnosti, schopnost práce s daty, logické myšlení, pečlivost, preciznost
• Samostatnost, proaktivní přístup, silnou motivaci
• Aktivní/komunikativní znalost AJ a ČJ