Hlavní zodpovědnosti:
-
Poskytování konzultačních služeb a technického vedení týmů v oblasti datové architektury
-
Moderování diskuze s interním zákazníkem a zachycení vazby mezi jednotlivými datovými entitami s přesahem přes více systémů
-
Analýza existujících datových zdrojů a návrh na vizualizaci
-
Koordinace s vývojáři, analytiky dat a administrátory databází a existujících reportingových systémů pro návrh a implementaci výše zmíněného řešení zaměřeného na zákaznické cesty
-
Návrh datových modelů a procesů
-
Analýza datových potřeb a návrh strategií
-
Poskytování mentoringu a konzultací kolegům z business týmů v oblasti datové analýzy
-
Převzetí reporting streamu a příprava jednotlivých prove of concept
-
Pravidelný stand up a edukace stávajících týmů v nových trendech
-
Dodání milníků vizualizovaných metrik a zákaznických cest v čase
Požadavky:
-
Minimálně 10 let zkušeností v oblasti datové architektury nebo příbuzné oblasti s důrazem na konzultační přístup
-
Zkušenosti s vedením projektů v oblasti datové architektury v komplexních podnikových prostředích
-
Schopnost analyzovat potřeby uživatelů a navrhovat řešení pro efektivní správu a využití dat
-
Zkušenosti s vývojem datových modelů a schopnost převádět tyto modely do praktických řešení
-
Znalost moderních technologií a nástrojů pro datovou architekturu, analýzu a prezentaci, ML, Big data, AI, LLM
-
Praktické zkušenosti s implementací a řízením výše uvedených nástrojů
-
Realizované projekty v oblasti řízení zákaznické zkušenosti s prokazatelnými výsledky
-
Znalost reportovacího nástroje Power BI
-
Znalost metrik Genesys a okolních z oblasti kontaktních center, které jsou obvykle integrovány (GIA, REDAT, UCS…)
-
Časová flexibilita, je aktivní součástí řídící struktury Future Contact Centre